Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member god damn philistineFemale/Iceland Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 101 Deviations 398 Comments 3,925 Pageviews

Favourites



faceclaims. haley bennett, mia wasikowska.
voiceclaim. amanda seyfried.

deviantID

askfemice
god damn philistine
Iceland

you think the fire in your eyes makes you look like a tiger in disguise ?
dream on, you god damn pussy ƸӜƷ

Lýðveldið Ísland






eir steilsdóttir

the female representator of the country of iceland




relations
headcanons
admin
note
credits





afmæli. 17 júní ( lýðveldisdagurinn ) ♊
höfuðborg. reykjavík
altalandi í. icelandic ( islanska ), english, some danish ( dansk ) and norwegian ( norsk bokmål/nynorsk )





útlit.
little darling, with light skin and rosy, dimpled cheeks. her nose is a little button, all in sharp edges that resembles ever-so-slightly a small v, and big, slightly upturned eyes with a thick hue of lavender, --blue if you squint your eyes,-- and a slight darkness under her eyes. her hair is a serene shade of a light blond, short but curly, short but fluffy. she keeps a headband safely tucked in there, sometimes different, but always tucked in, in the river of tresses. a short, --reaching 5'4-- curly and slightly plump figure, aiming for a resemblance of a pear, when it comes to her, with small hands and short, slightly calloused fingers, product of holding items fortoo long, usually pencils. she carries the aroma of vanilla and flowers, one the result of an eau,-respectively- and the other due to a little garden.

persónuleika.
when first met, she'd be rather cold, quiet and quite judging. when one is an acquaintance, her coldness melts a bit and is rather nice, smiling oftenly, always trying to help. when one is a friend, she has already given her trust to you, and is willing to do anything for them. she can be seen as quite smart, always trying to get the right answer. she can be seen as quite motherly, and adores children. if a human, she'd rather be something like a therapist, as she is interested in the well-being state of others.




Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconjustonemeaslysmile:
JustOneMeaslySmile Featured By Owner Jan 25, 2014
SHAWTY GOT THAT SUPER THANG
HOTTER THAN THE SUN OF SOUTH SPAIN
GOT ME SOON AS I WALKED THROUGH THE DoOoOoOR

MY POCKET STARTED TINGELIN'
THE WAY SHE DROPPED IT,
LOW THAT THANG
GOT ME WANNA SPEND MY MONEY ON HER, HER

SHE GET IT POP IT, LOCK IT, DROP IT
THAT BIRTHDAY CAKE
GOT A CANDLE, NEED TO BLOW THAT CRAZY FLAME AWAY

NOW TAKE MY RED, BLACK CARD AND MY JEWLERY

SHAWTY IS COOL LIKE THE FIRE, COOL LIKE THE FIRE

SOMEBODY CALL NINE ONE ONE,
SHAWTY FIRE BURNING ON THE DANCE FLOOR, WHOAAAAA

I GOTTA COOL HER DOWN SO SHE DON'T BRING THE ROOF TO THE GROUND ON THE DANCE FLOOR, WHOAAAAA--
Reply
:iconlithely:
lithely Featured By Owner Mar 3, 2014
ch r i s t omg
Reply
:icongens-du-pays:
gens-du-pays Featured By Owner Sep 29, 2013
air bear
Reply
:iconaskfemice:
askfemice Featured By Owner Sep 29, 2013
Shawty wanna fuck.
Shawty likes it rough and...
She's got a big, oily butt.
A big round wet McMuffin.
Shawty's got sexual techniques,
And a big, round, oily butt;
Goosebumps on her booty-cheeks.
I wanna bust a EMILE
Reply
:icongens-du-pays:
gens-du-pays Featured By Owner Oct 6, 2013
no habla espanol
Reply
:iconaskfemice:
askfemice Featured By Owner Oct 7, 2013
MAN that boobahs got me all hot and bothered.
Reply
:iconjust-a-stargazer:
just-a-stargazer Featured By Owner Jun 29, 2013
u should knit me a sweater
Reply
:iconaskfemice:
askfemice Featured By Owner Jun 29, 2013
Reply
:iconjust-a-stargazer:
just-a-stargazer Featured By Owner Jun 28, 2013
Everybody get up it's time to slam now
We got a real jam goin' down
Welcome to the Space Jam
Here's your chance, do your dance at the Space Jam
Alright....

Come on and slam, and welcome to the jam
Come on and slam, if you wanna jam

Hey you, watcha gonna do
Hey you, watcha gonna do
Hey you, watcha gonna do
Hey you, watcha gonna do
Party people in the house lets go
It's your boy "Jayski" a'ight so
Pass that thing and watch me flex
Behind my back, you know what's next
To the jam, all in your face
Wassup, just feel the bass
Drop it, rock it, down the room
Shake it, quake it, space KABOOM...
Just work that body, work that body
Make sure you don't hurt nobody
Get wild and lose your mind
Take this thing into over-time
Hey DJ, TURN IT UP
QCD, goin' burn it up
C'mon y'all get on the floor
So hey, let's go a'ight

(Repeat Chorus 1)

Chorus 2:

Wave your hands in the air if you feel fine
We're gonna take it into overtime
Welcome to the Space Jam
Here's your chance, do your dance at the Space Jam
Alright...

C'mon it's time to get hyped say "Hoop there it is"
C'mon all the fellas say "Hoop there it is"
C'mon one time for the ladies say "Hoop there it is"
Now all the fellas say "Hoop there it is"
C'mon and run, baby run
C'mon, C'mon, do it, run baby run
Yeah, you want a hoop...so shoot, baby shoot
C'mon and slam, and welcome to the jam
C'mon and slam, if you wanna jam
C'mon and slam, and welcome to the jam
C'mon and slam, if you wanna jam

Slam, Bam, Thank you ma'am
Get on the floor and jam
It's the QCD on the microphone
Girl you got me in the zone
C'mon, C'mon and start the game
Break it down, tell me your name
We the team, I'm the coach
Let's dance all night from coast to coast
Just slide, from left to right
Just slide, yourself the night
QCD, drop the base
3-point-1 all in your face
Jam on it, let's have some fun
Jam on it, One on One
You run the hole and I run the "D"
So C'mon baby just jam for me

(Repeat Chorus 1)

(Repeat Chorus 2)

Hey ladies!
"Yah"
Y'all ready stop?
"NO!"
Y'all wanna know why?
"Why?"
Cuz it's a Slam Jam

Fellas
"Yah"
Y'all ready to stop
"NO!"
Reply
:iconaskfemice:
askfemice Featured By Owner Jun 29, 2013
Reply
Add a Comment: